W obecnych czasach każde przedsiębiorstwo, niezależnie od jego wielkości czy branży, w której działa musi opracować strategię obecności i konkurencyjności na rynku, na którą składa się informowanie o swoich produktach/usługach, promowanie działalności oraz strategia sprzedaży. Oznacza to, że każde przedsiębiorstwo musi opracować strategię marketingową.
Oferujemy kompleksową analizę działalności firmy oraz doradztwo w przygotowaniu strategii. Możesz powierzyć nam również kompleksowe zaplanowanie strategii marketingowej oraz wdrożenie wszystkich jej elementów.
Współpraca z nami może opierać się na:
1
|
kompleksowych działaniach długookresowych – od przygotowania strategii przez jej pełne wdrożenie, |
2
|
na działaniach częściowych – dotyczących wdrażania poszczególnych elementów strategii. |
Jak działamy?
Analiza działalności
Przeprowadzimy dokładną analizę mocnych i słabych stron działalności, a także zbadamy rynek, szczególną uwagę przywiązując do analizy konkurencji i zdefiniowania grupy potencjalnych nabywców.
Zaplanowanie strategii marketingowej
Przygotujemy plany krótko i długoterminowe dotyczące działań marketingowych, dobierzemy odpowiednie narzędzia dopasowując je do specyfiki i możliwości firmy.
Wdrożenie strategii marketingowej
Dokonamy wdrożenia poszczególnych elementów strategii, w tym pełnej realizacji działań marketingowych, funkcjonując jako zewnętrzny dział marketingu lub wsparcie wewnętrznej jednostki marketingu.
Audyt powdrożeniowy
Przeanalizujemy wdrożenie poszczególnych elementów strategii, mierząc ich efekty. Przygotujemy raport, obejmujący kontrolę strategii, a także przedstawiający dalsze wytyczne dotyczące jej rozwoju.