Content marketing to strategia polegająca na tworzeniu najlepszych i najbardziej użytecznych – zarówno dla użytkownika jak i dla mechanizmów SEO, treści marketingowych.
W przekazach marketingowych, niezależnie od tego czy są to przekazy o charakterze typowo informacyjnym czy promocyjnym, to właśnie treść ma największe znaczenie.
Marketing treści pozwala na tworzenie autentycznej relacji z klientem – dostarczając użytkownikowi wysokiej jakości informacji, skłania się go do zachowań konsumenckich. Charakter przekazu musi być perswazyjny, ale przede wszystkim powinien przedstawić odbiorcy racjonalne argumenty i korzyści wynikające z wykonania akcji. Content marketing odnosi się przede wszystkim do zawartości stron internetowych – w ramach tych działań przygotujemy jednak również treści marketingowe wykraczające poza sferę internetu.
W ramach działań content marketingu oferujemy szereg działań związanych z tworzeniem treści i jej optymalizacją.
Oferta działań content marketingu:
Copywriting ogólnyW ramach usługi copywritingu przygotujemy unikatowe treści o wysokiej jakości marketingowej – opisy firmy i jej działalności, hasła i opisy do przekazów reklamowych czy treści ofert. |
|
Copywriting SEOCopywriting SEO opiera się na tworzeniu treści szczególnie przyjaznych dla mechanizmów wyszukiwarek internetowych oraz dla potencjalnych czytelników. W ramach copywritingu SEO przygotujemy treści na strony internetowe oraz oryginalne, profesjonalne artykuły na blogi. |
|
Copywriting produktowyCopywriting produktowy to usługa, którą polecamy szczególnie właścicielom sklepów internetowych. Przygotujemy oryginalne opisy produktów, które zachęcą do dokonania zakupu, a także ułatwią odnalezienie strony sklepu w wyszukiwarce internetowej. |
|
Optymalizacja treści na stronach wwwZajmiemy się profesjonalną optymalizacją istniejących już treści na stronach internetowych. W ramach usługi przeanalizujemy jakość treści, dokonamy modyfikacji. Nasze działania realnie wpłyną na poprawę statystyk odwiedzin strony internetowej. |
|
Szkolenia z zakresu tworzenia treści w kanałach socialSocial media są nieodłącznym elementem strategii marketingowej w sieci. Istotne jest, by treści publikowane w kanałach społecznościowych były jak najciekawsze dla użytkowników. Przeprowadzimy szkolenia, które wskażą najlepsze sposoby na tworzenie treści skłaniających do interakcji, budujących społeczność lojalnych sympatyków i obserwatorów marki. |