Audyt strony lub sklepu internetowego

 

Czym jest audyt?

Jest to raport sporządzony za pomocą analizy strony lub sklepu internetowego. Służy on poprawie funkcjonowania i zwiększeniu efektywności w pozyskiwaniu nowych klientów.

Audyt sklepu internetowego

Jaki jest cel audytu?

Podniesienie konwersji Podniesienie konwersji Współczynnik konwersji to stosunek liczby osób, które dokonały zakupu do liczby tylko odwiedzających sklep internetowy. Wpływa na niego wiele czynników począwszy od jakości i dostępności produktu do skomplikowanego procesu zakupu.
Audyt SEO Audyt SEOOptymalizacja pozwala na osiągnięcie wyższej pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach. Głównymi działaniami wspierającymi SEO są m.in. nasycenie strony unikatową treścią, modyfikacja tagów i adresów url oraz linkowanie zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne.
Zbadanie usability Zbadanie usabilitySprawdzenie intuicyjności użytkowania strony, na którą składają się m.in. łatwość w znalezieniu pożądanego produktu lub informacji, szybkość reakcji oraz błędy popełniane przez odwiedzających.
Błędy programistyczne Znalezienie błędów programistycznychCzęsto to właśnie one przeszkadzają w pozytywnym odbiorze strony. Dzięki ich eliminacji będziesz mógł cieszyć się sprawnie działającą stroną internetową.

Z jakich etapów składa się audyt strony internetowej?

  • Analiza użyteczności
  • Analiza szaty graficznej
  • Analiza techniczna
  • Analiza merytoryczna

 

Co wchodzi w skład audytu sklepu internetowego?

  • Analiza odwiedzających sklep internetowy
  • Źródła pozyskiwania użytkowników
  • Analiza skuteczności prezentacji i dostępności produktu.
  • Przegląd zawartości sklepu oraz klikalność podstron
  • Konkurencja stron oraz duplikacja treści w obrębie domeny
  • Analiza porzuceń koszyka
  • Responsywność sklepu internetowego
  • Wnioski i rekomendacje

 

Jakie korzyści daje przeprowadzenie audytu?

Korzyści z audytu