13 październik 2017
Komentarze: 0

Backup strony www – dlaczego kopia zapasowa jest tak ważna?

Wiele dni spędzonych nad zawartością www i jej aktualizowaniem może pójść na marne, jeśli odpowiednio nie zabezpieczysz się przed utratą danych witryny. Dla własnego spokoju zadbaj o backup, czyli utrzymanie aktualnej kopii zapasowej strony internetowej.


11 wrzesień 2017
Komentarze: 0

Co to jest live chat i co zyskasz wdrażając go na stronę?

Internauci poszukują w sieci szybkiej i łatwo dostępnej odpowiedzi na swoje pytania. Po to wchodzą też na Twoją stronę – by błyskawicznie dowiedzieć się jak najwięcej o oferowanych przez Ciebie produktach i usługach. W uzyskaniu informacji pomaga live chat, który daje możliwość rozmowy na żywo ze wszystkimi użytkownikami odwiedzającymi firmową witrynę internetową.


9 sierpień 2017
Kategoria:
E-marketing
Komentarze: 0

18 pojęć SEO, które musisz znać

Z marketingiem internetowym niewątpliwie związane są działania znane pod nazwą SEO. Osoby spoza branży, a często nawet te zajmujące się promocją w sieci, mogą mieć trudności ze zrozumieniem wielu pojęć należących do tego obszaru. Właśnie dla nich przygotowaliśmy słownik podstawowych definicji SEO.


21 lipiec 2017
Komentarze: 0

Sieć pod znakiem video

Treści przekazywane za pomocą filmu nie są już tylko domeną serwisów takich jak YouTube czy Vimeo. Formę wideo ma teraz również przekaz prywatny, a także, a może przede wszystkim, reklamowy. “Ruchome obrazy” napędzają wydatki na reklamę internetową, bo dzięki nim zdecydowanie łatwiej dotrzeć do potencjalnych klientów.


30 czerwiec 2017
Kategoria:
E-marketing
Komentarze: 0

Co nowego w usługach Google?

Google po raz kolejny wychodzi z propozycją zmian, zarówno dla osób prywatnych, jak i biznesowych. Jednak na nowe opcje, jakie w ostatnim czasie wprowadził internetowy gigant, powinny zwrócić uwagę przede wszystkim firmy. Dlaczego? W poniższym artykule podpowiadamy, o jakich modyfikacjach mowa i czy mogą stać się one źródłem korzyści dla biznesu w sieci?


14 czerwiec 2017
Komentarze: 0

Jak zareagować na negatywną opinię w internecie?

Internet znacznie ułatwia klientom dzielenie się opiniami o produkcie i usłudze, a także o samej firmie – niestety oznacza to, że wielu przedsiębiorców częściej czyta również negatywne wpisy na temat swojej działalności. Odpowiednia reakcja na nieprzychylny komentarz jest kluczowa dla rozwiązania kryzysowej sytuacji. Nasza rada: przede wszystkim spokój i analiza. W tym artykule podpowiadamy, jak […]


2 czerwiec 2017
Komentarze: 0

Źródła negatywnych opinii w sieci

W epoce internetu, a przede wszystkim social media, klientom, a zwłaszcza tym niezadowolonym, łatwiej jest wyrazić opinie na temat produktów czy usług. Każda marka musi więc mierzyć się z negatywnymi komentarzami, jakie pojawiają się na jej temat w sieci. Skąd i dlaczego możesz znaleźć w internecie niekorzystne opinie o swojej działalności? Tego dowiesz się z […]


26 maj 2017
Komentarze: 0

Dlaczego warto zdecydować się na monitoring internetu i social media?

Obecność w sieci jest w dzisiejszych czasach sprawą kluczową dla każdego biznesu – ma strategiczne znaczenie dla rozwoju i powiększania grona klientów. Część działań wpływających na wizerunek firmy w sieci przedsiębiorcy prowadzą samodzielnie, jednak wzmianki o ich biznesie pojawią się w internecie również poprzez media, wpisy w serwisach społecznościowych oraz opinie samych klientów na forach czy […]


15 maj 2017
Komentarze: 0

5 powodów, dla których warto zainwestować w stronę responsywną

Strona internetowa stała się dla wielu firm podstawą działań promocyjnych prowadzonych w sieci. Przedsiębiorców nie trzeba przekonywać do tworzenia stron, które przedstawiają ich ofertę i ułatwiają klientom jej odnalezienie. Wiele osób nie jest jednak jeszcze przekonanych do tworzenia stron responsywnych – a to błąd. Każda nowa strona internetowa powinna być responsywna – w tym artykule […]


28 kwiecień 2017
Komentarze: 0

Certyfikat SSL – chroń dane w sklepie internetowym i na stronie www

Od początku tego roku Google informuje użytkowników, że strony przesyłające dane, które nie korzystają z połączeń https nie są bezpieczne. Co to oznacza dla właścicieli stron i sklepów internetowych? Czy działając w sieci musisz posiadać certyfikat SSL? Czy grozi Ci jakaś kara za brak szyfrowania połączeń? Odkrywamy tajemnice certyfikatu SSL.