3 lipiec 2015
Komentarze: 0

Efekt ROPO, czyli o tym jak kupują konsumenci

Poszukiwanie informacji i opinii na temat konkretnego produktu na wszelkiego rodzaju stronach, porównywarkach i forach internetowych, tylko po to, by w dalszej kolejności udać się do sklepu stacjonarnego i tam dokonać zakupu. Ten schemat wydaje się Wam znajomy? Nic dziwnego – jest tak powszechny, że doczekał się nawet własnej nazwy.


16 czerwiec 2015
Kategoria:
Świat reklamy
Komentarze: 0

Czy neuromarketing pozwala poznać myśli konsumentów?

Mało który konsument ma świadomość tego, że prezentowane w reklamach obrazy w zróżnicowanym stopniu przykuwają jego uwagę. Doskonale za to zdają sobie z tego sprawę marketingowcy, którzy analizując reakcje mózgu, są w stanie skonstruować taki przekaz, który skutecznie pobudzi odbiorców. Do zakupu oczywiście.


29 maj 2015
Kategoria:
Świat reklamy
Komentarze: 0

Serce i Rozum na straży internetu, czyli o nowej kampanii Orange

W jaki sposób zwrócić uwagę na nowy produkt? Na przykład organizując akcję marketingową w internecie. Wie coś o tym Orange, które w ostatnim czasie nabrało swoich fanów pozorując atak hakerski na facebookowe konto swoich brand hero – Serca i Rozumu.


19 maj 2015
Kategoria:
E-marketing
Komentarze: 0

Rebranding, czyli o odświeżaniu marki

Chyba każdy natknął się już na krążące w internecie nowe logo województwa pomorskiego oraz jego przeróbki. To tylko jeden z przykładów rebrandingu, jakiego dokonano w ostatnim czasie. Jaka jeszcze marka zdecydowała się na zmiany i czemu one tak naprawdę służą?


30 kwiecień 2015
Kategoria:
E-commerce
Komentarze: 0

E-commerce – wskazówki na rok 2015

E-commerce to bezsprzecznie jedna z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi polskiej gospodarki. Donoszą o tym chociażby statystyki – na polskim rynku funkcjonuje obecnie ponad 20 tysięcy rodzimych sklepów internetowych, a wartość tego biznesu w tym roku szacuje się na 33 miliardy złotych.


21 kwiecień 2015
Kategoria:
E-marketing
Komentarze: 0

Analityka internetowa kluczem do sukcesu

Podejmując jakiekolwiek działania marketingowe w internecie, trzeba liczyć się z tym, że niekoniecznie mogą one przynieść zamierzone korzyści. To jednak nic takiego – przysłowie „człowiek uczy się na błędach” obowiązuje także i w tej dziedzinie, a wyciąganiu wniosków służy wciąż niedoceniana analityka internetowa.


10 kwiecień 2015
Kategoria:
Świat reklamy
Komentarze: 0

Niepokój, strach, śmiech – tak się robi prankvertising!

Strach, niepokój, groza – to właśnie te emocje stanowią teraz narzędzie promocji, po które sięga coraz więcej marek, aby skierować uwagę odbiorców na swoje produkty. Na pewno większość osób miała okazję zobaczyć psa-pająka, który był najpopularniejszym filmikiem na YouTubie w roku 2014. To doskonały przykład na wspomniane zjawisko, kryjące się pod nazwą prankvertising.


31 marzec 2015
Kategoria:
Social media
Komentarze: 0

Wiosenne porządki na Facebooku

Dwa tygodnie temu społecznościowy gigant rozpoczął procedurę usuwania fałszywych polubień na fanpage’ach. Po kilku dniach wszystko było już jasne – kto uczciwie zgromadził fanów, a kto ich po prostu kupił.


20 marzec 2015
Kategoria:
E-commerce
Komentarze: 0

E-sprzedawco, nie zapomnij o m-commerce

Branża e-commerce nieustannie się rozwija, wyznaczając właścicielom sklepów internetowych kolejne wyzwania. W ostatnim czasie chodzi przede wszystkim o to, by sprostać wymaganiom klientów, którzy coraz częściej robią zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Przy takiej tendencji niemożliwe jest osiągnięcie sukcesu bez wdrożenia mobilnych rozwiązań – do gry wchodzi więc m-commerce.


6 marzec 2015
Kategoria:
Social media
Komentarze: 0

Kryzys w social media? Tylko spokojnie!

Zmagały się już z nim takie marki, jak Wedel, Nestle, Sokołów, Play, nc+ czy BZ WBK. W ostatnim czasie także Empik, Wittchen oraz…miasto Kraków. Mowa o kryzysie w social media.