Dobre logo to nie kwestia przypadku
Nigdy nie jest przypadkowe – a bynajmniej nie powinno. W dzisiejszych czasach jest w dodatku niezbędne, dlatego też bardzo często stanowi kluczową inwestycję w firmie. Zadaniem każdego grafika jest bowiem wykreowanie takiego logo, które w jak najlepszy sposób będzie wyrażać charakter danego przedsiębiorstwa. Kolory, czcionki, motywy… Wszystko to powinno tworzyć spójną całość, przykuwającą wzrok potencjalnych klientów. […]
Social media – wczoraj, dziś, jutro…
Czy wiecie, że od dnia, kiedy pierwszy użytkownik zarejestrował swoje konto na Facebooku oraz kiedy pierwszy filmik załadował się na YouTubie, minęło w tym roku… 10 lat? Zadziwiające jak ten czas leci. Jeszcze większe zdziwienie jednak powinno powodować tempo, w jakim zamieniają się trendy w social media. Zbliżający się koniec roku to odpowiedni moment, by […]
Nadchodzi czas wielkich „świąt” w e-commerce!
Dla sklepów internetowych rozpoczyna się właśnie najgorętszy okres w roku. Czarny Piątek, Dzień Darmowej Dostawy, Święta Bożego Narodzenia, a po drodze jeszcze… Dzień Singla. Wszyscy z branży e-commerce zakasują rękawy, czeka ich bowiem wiele pracy i wyzwań względem rozentuzjazmowanych świętami klientów.
Od bannerów do inboundu, czyli o marketingu przyciągającym
Rzeczywistość marketingowa, zwłaszcza ta w internecie, stale ulega zmianie. Odkąd tylko ktoś wpadł na pomysł wykorzystania internetu jako narzędzia marketingowego, specjaliści cały czas próbują sprostać wyzwaniu – być o krok przed klientami i ich potrzebami. Wygląda na to, że w końcu odnaleziono właściwą drogę, jeżeli chodzi o sposób komunikowania o marce i nowych produktach.
Facebook zmienia się… dla firm
Facebook w ostatnim czasie ewidentnie jako priorytet obrał sobie potrzeby właścicieli stron firmowych i reklamodawców. W najpopularniejszym serwisie społecznościowym cały czas zachodzą zmiany, mające na celu ułatwienie dotarcia do potencjalnych klientów. Co istotne, wszystkie ostatnie modyfikacje dotyczą urządzeń mobilnych. Co nowego zatem przygotował dla nas Facebook?
Borbis Media partnerem Transferuj.pl
Transferuj.pl to rozbudowany system płatności internetowych, będący liderem na rynku płatności w dziedzinie technologii. Jako Certyfikowany Partner zyskujemy dla naszych Klientów dostęp do najwyższej jakości, nowoczesnych rozwiązań, mających na celu ułatwienie dokonywania płatności za produkty i usługi zakupione w internecie.
Co słychać w polskim e-commerce?
To bezsprzecznie przyszłość polskiego handlu – do końca dekady osiągnie już 10% wartości całego handlu detalicznego. E-commerce ma się w Polsce od kilku lat bardzo dobrze, a jak się okazuje – może mieć się jeszcze lepiej. Wystarczy, że otworzy się na uwagi i oczekiwania ze strony klientów.
Storytelling – dlaczego na nas działa?
Spoty reklamowe, których bohaterowie dzielą się historiami z własnego życia zdecydowanie zdominowały telewizję i internet. Takie reklamy to kopalnie ludzkich doświadczeń, których z chęcią się słucha oraz, o dziwo, analizuje i wyciąga wnioski. Tak właśnie działa storytelling.
Kampanie SMS sposobem na skuteczny marketing
Ulotki, reklamy prasowe, spoty telewizyjne, w ostatnim czasie także social media… Od wielu lat specjaliści od marketingu głowią się nad nowymi sposobami dotarcia do świadomości potencjalnych klientów. Według raportu „Komunikacja SMS w Polsce 2014”, ta nadmierna eksploracja nie do końca ma sens – skutecznym kanałem komunikowania okazuje się być stary, poczciwy SMS.
Google+ coraz bliżej końca?
Od samego początku funkcjonowania serwis społecznościowy giganta z Richmond aspirował do tego, by stać się alternatywą lub nawet poważnym konkurentem dla skupiającego wokół siebie niemal 1,5 mld aktywnych użytkowników Facebooka. Dziś Google+ przyznaje się do porażki i stopniowo wycofuje z kolejnych projektów.