Outsourcing kompleksowy obejmuje całość działań marketingowych – funkcjonuje jako zewnętrzny dział marketingu.
Zakłada on naszą ścisłą współpracę z zarządzającymi przedsiębiorstwem w ramach przygotowywania strategii marketingowej i planowania działań marketingowych. Tak jak w przypadku wewnętrznego działu marketingu, wyniki raportujemy bezpośrednio do zarządzających przedsiębiorstwem i to przed nimi odpowiadamy za realizację przyjętej strategii.
W ramach outsourcingu kompleksowego:
Przeprowadzimy audyt dotychczasowej strategiiPlanowanie najlepszych działań marketingowych poprzedzimy szeregiem analiz dotyczących dotychczas stosowanych narzędzi marketingowych. Audyt obejmie ogólną strategię marketingową i poszczególne elementy wykorzystywane w promocji działalności. |
|
Przygotujemy ogólną strategię marketingowąW strategii tej określimy długofalowe cele działań marketingowych, uwzględniając zoptymalizowane narzędzia marketingowe, zaplanujemy kompleksowe działania promocyjne, uwzględniając specyfikę działalności firmy. |
|
Zaplanujemy realizację celów strategiiKierując się strategią marketingową, określimy plany dokładnych działań, uwzględniając ich etapy i terminy realizacji. |
|
Zrealizujemy działania marketingoweBędziemy koordynować realizację założonych działań marketingowych, przy wykorzystaniu najlepszych narzędzi i technik promocyjnych. |
|
Będziemy przygotowywać bieżące działania promocyjneCzęsto pojawiają się działania nieuwzględnione w ogólnej strategii, które trzeba przeprowadzić w krótkim czasie, na aktualne potrzeby promocyjne. Zajmiemy się szybkim zaplanowaniem i realizacją również takich działań bieżących. |
|
Będziemy kontrolować i raportować efekty działańNiezbędne jest stałe kontrolowanie efektywności promocyjnej założonych działań marketingowych. Będziemy dokonywać stałej kontroli i raportować efekty realizacji poszczególnych działań, modyfikując i dostosowując ich strukturę do potrzeb marketingowych firmy. |