Serwisy społecznościowe
Jednym z najbardziej popularnych i najtańszych sposobów na reklamę firmy jest jej obecność w serwisach społecznościowych. Dzięki nim, można nawiązać i utrzymać pozytywne relacje z klientem oraz wykreować pozytywny wizerunek firmy. W Polsce niewątpliwe najczęściej odwiedzanym serwisem społecznościowym jest Facebook. Dlatego warto założyć profil właśnie na tym portalu i cieszyć się coraz większą popularnością wśród nieograniczonej liczby internautów.
44% ludzi aktywnie korzystających z internetu jest także użytkownikami Facebooka | 51% firm zauważyło wzrost zainteresowania dzięki prowadzeniu fanpage’a | 45% osób kupuje produkty firm, których profile obserwuje na portalach społecznościowych |
Co dają profile na portalach społecznościowych?
Darmowa reklama firmy |
||
---|---|---|
Pozyskiwanie nowych klientów |
||
Nawiązanie relacji z internautami |
||
Utrzymywanie więzi z klientami |
||
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy |
||
Większa rozpoznawalność marki |
Utworzenie fanpage’a to pierwszy krok do zaistnienia w internecie. Nasz zespół stale monitoruje zmiany na Facebooku, by dostosować możliwości strony do specyfiki działalności Twojej firmy. Korzystamy ze wszystkich oferowanych funkcjonalności stron.
Dlaczego to właśnie my powinniśmy prowadzić Twój firmowy fanpage?
Przygotujemy oprawę graficzną tak, aby zdjęcie w tle idealnie współgrało ze zdjęciem profilowym. Możesz mieć pewność, że Twój fanpage będzie przykuwał uwagę będąc równocześnie wyraźny i przejrzysty. |
|
Zintegrujemy fanpage z Twoją stroną www. Stworzymy tzw. FanBox, dzięki któremu goście na Twojej stronie będą mogli łatwo znaleźć Twój fanpage. | |
Dodamy dedykowane zakładki z konkursami czy treściami przeznaczonymi tylko dla fanów strony. |
|
Będziemy regularnie dodawać wpisy, których tematyka będzie związana z branżą Twojej działalności. Zamieszczane treści będą tak dobrane, aby zainteresowały jak największą ilość użytkowników. | |
Zorganizujemy akcje promocyjne, zaplanujemy i przeprowadzimy konkursy, opracujemy kampanie marketingowe. | |
Będziemy nawiązywać relacje z internautami, odpowiadać na ich komentarze i wiadomości. |
Instagram dla firm
Instagram jest dedykowany dla użytkowników mobilnych, których liczba z każdym dniem wzrasta.
Instagram jest obecnie portalem z najszybciej rosnącą liczbą użytkowników a jego użytkownicy są 15 razy bardziej zaangażowani niż fani Facebooka. |
Najważniejsze działania wykorzystywane w prowadzeniu konta firmowego na Instagramie to przede wszystkim:
- Umieszczanie zdjęć – nowych produktów, wnętrza biura, upominków od partnerów biznesowych, z imprez integracyjnych, a także przedmiotów czy sytuacji kojarzących się z marką.
- Zamieszczanie krótkich filmów video.
- Nadawanie zdjęciom oraz filmom odpowiedniego podpisu.
- Dopasowanie ilości i rodzajów hasztagów do zdjęcia czy filmiku.