Przeprowadzamy analizę dotychczas wykorzystywanych narzędzi marketingowych, polegającą na weryfikacji efektywności działania tych narzędzi.
Głównym celem audytu jest zoptymalizowanie wykorzystywanych form promocji działalności firmy.
Nasza usługa opiera się na doradztwie w zakresie zmiany stosowanej strategii marketingowej w taki sposób, żeby osiągnąć lepsze rezultaty i ograniczyć koszty. Nowa strategia tworzona jest po to, by przynosiła lepsze efekty promocyjne i przede wszystkim była mniej kosztowna.
Audyty mogą mieć charakter ogólny bądź skupiać się na konkretnym obszarze marketingowym.
Przeprowadzimy:
1
|
audyt wykorzystywanych narzędzi marketingu internetowego, |
2
|
audyt strony internetowej / sklepu internetowego, |
3
|
audyt ogólnej strategii marketingowej. |
Możesz zgłosić się do nas również na etapie planowania strategii – świadczymy usługi consultingu marketingowego.
Mamy bogate doświadczenie w branży marketingowej – z naszych usług korzystali menedżerowie i właściciele firm z sektora MŚP, a także dużych instytucji. Potrafimy wybrać najlepsze formy promocji, wpływające bezpośrednio i pośrednio na wzrost sprzedaży.