Analityka internetowa (ang. web analytics) to działania związane z analizą statystyk stron, serwisów oraz aplikacji internetowych. Pozwala zbadać efektywność prowadzonej działalności w sieci. Istotnym elementem analityki internetowej jest optymalizacja opierana na zebranych danych statystycznych.

W działaniach związanych z analityką internetową stosujemy narzędzia Google Analytics (oraz inne systemy analityczne). Analiza statystyk stron, serwisów i aplikacji internetowych umożliwia podejmowanie najbardziej trafnych decyzji dotyczących wyboru wykorzystywanych narzędzi internetowych.

Oferujemy kompleksowe działania – od zbadania danych statystycznych, przez wnioskowanie i optymalizację po doradztwo i wdrożenie zmian.

Analityka internetowa

ikonki_analityka

    Odbierz rabat! Kod rabatowy na Twój e-mail

    Analityka internetowa

    *Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez firmę Borbis Media z siedzibą w Poznaniu, ul. Poznańska 56/2, NIP: 7812020769, która jest administratorem danych osobowych.
    Zapoznałem/-am się ze szczegółowymi informacjami o przetwarzaniu danych, dostępnymi są w Polityce prywatności.

     

    Analiza zawartości witryny
    Analityka treści

    Pozwala na zbadanie treści witryny internetowej poprzez statystyki częstotliwości i czasu odwiedzin poszczególnych stron witryny przez użytkowników. Analiza tych danych umożliwia określenie, które strony witryny są odwiedzane najczęściej przez użytkowników, a tym samym gdzie powinny znaleźć się najistotniejsze dla nich informacje.

    Dane mobilne - analiza
    Analityka danych mobilnych

    Badanie odwiedzin aplikacji i witryn z poziomu urządzeń mobilnych, dzięki któremu możliwe jest określenie celowości tworzenia poszczególnych stron czy funkcji witryny w wersji mobilnej czy odpowiednio zoptymalizowanych kampanii reklamowych dla użytkowników mobilnych.

    Analiza kampanii reklamowych
    Analityka reklam

    Raporty podsumowujące kampanie reklamowe w sieci pozwalają na badanie efektywności działań reklamowych. Są niezbędnym elementem kontroli prowadzonych działań. Statystyki reklam umożliwiają wybór najskuteczniejszych form promocji internetowej.

    Badanie interakcji w social media
    Analityka społecznościowa

    Badanie interakcji w mediach społecznościowych określa, ilu użytkowników i z jakich serwisów trafiło na witrynę internetową, a z drugiej strony ile i w jakich serwisach treści z witryny jest udostępnianych. Pozwala zmierzyć znaczenie sieci społecznościowych dla prowadzonych działań biznesowych w oparciu o internet.

    Konwersja - analiza statystyk
    Analityka konwersji

    Analiza statystyk dotyczących konwersji, opierająca się na monitorowaniu zdarzeń i śledzeniu ścieżek odwiedzających witrynę ukazuje zaangażowanie i wykonywanie określonych akcji przez użytkowników. Pozwala na podjęcie działań optymalizacji konwersji, których celem jest poprawa efektywności odwiedzin.