30 czerwiec 2016
Kategoria:
Świat reklamy
Komentarze: 0

EURO 2016 w reklamie – jak marki korzystają z sukcesów naszych piłkarzy?

Duże wydarzenia sportowe takie jak Igrzyska Olimpijskie, Mundial czy Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej to nie tylko święto kibicowania i ogromnych emocji, ale także wyjątkowa okazja do działań promocyjnych, którą marki wykorzystują do granic możliwości. Gdy akcje promocyjne z łączą się z możliwymi sukcesami narodowej drużyny, ich efekty mogą zaskoczyć nie tylko kibiców.


17 czerwiec 2016
Kategoria:
Social media
Komentarze: 0

Nowości na Facebooku – zdjęcia sferyczne i Facebook Deep Text

Zespół Facebooka intensywnie myśli nad nowymi możliwościami i funkcjonalnościami, które można udostępnić użytkownikom. W ostatnich miesiącach największym echem odbiło się wprowadzenie transmisji live – coraz bardziej popularnej w świecie social media funkcji znanej ze społecznościowej aplikacji Snapchat. Sam Mark Zuckerberg wykorzystał właśnie tę funkcjonalność w tym tygodniu tworząc pierwszy w historii serwisu chat z użytkownikami […]


10 czerwiec 2016
Kategoria:
E-commerce
Komentarze: 0

Dlaczego e-konsumenci porzucają swoje koszyki?

Zjawisko porzucania koszyków to największe utrapienie właścicieli sklepów internetowych. Tym bardziej, że skala tego problemu jest naprawdę ogromna – według Baymard Institute niemal 70% e-konsumentów w ostatniej chwili rezygnuje z zakupu upatrzonego produktu – zarówno w przypadku zakupów za pośrednictwem komputera, jak i urządzeń mobilnych. Dlaczego tak się dzieje i w jaki sposób temu przeciwdziałać?


27 maj 2016
Komentarze: 0

Nowy format reklam Google dla m-commerce

M-commerce stale rośnie w siłę. Doskonałym na to dowodem jest chociażby Polska, która według Polskiej Izby Handlowej do 2018 roku stanie się w tej dziedzinie liderem wśród europejskich państw. Rozwój branży postanowił wykorzystać Google wprowadzając reklamy, które wyświetlają się podczas przeglądania grafiki. Takie rozwiązanie umożliwi dokonanie transakcji użytkownikom smartfonów z poziomu wyszukiwarki obrazów.


29 kwiecień 2016
Kategoria:
Świat reklamy
Komentarze: 0

Reklama teaserowa – intryguje i…działa

Na pierwszy rzut oka reklamy telewizyjne to zmora wszystkich widzów. Czasami jednak mają w sobie coś, co sprawia, że jednak rezygnujemy z wyjścia z pokoju na czas bloku reklamowego – zostajemy, by jeszcze chwilkę na nie popatrzeć i dowiedzieć się o co chodzi w emitowanym przekazie. Niestety po chwili reklama się kończy, a nas zżera […]


25 marzec 2016
Kategoria:
Co u nas
Komentarze: 0

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Wszystkim Klientom, Sympatykom i Czytelnikom bloga życzymy, by nadchodzące Święta były chwilą wytchnienia od codziennych obowiązków i zmartwień oraz doskonałą okazją do miłych spotkań w gronie rodziny i przyjaciół. By towarzyszył Wam radosny, wiosenny nastrój, a Lany Poniedziałek nie zostawił na Was suchej nitki 😉 Wesołego Alleluja!


4 marzec 2016
Komentarze: 0

Co przyniesie 2016 rok w e-commerce?

Ostatni rok dla polskiego e-commerce był nadzwyczaj korzystny. Pod uwagę warto wziąć tutaj chociażby fakt, że polski rynek w tej branży rozwijał się najszybciej spośród wszystkich europejskich państw, osiągając 6-procentowy udział w strukturze produktu krajowego. Tendencja ta będzie się oczywiście utrzymywać. Przekonajcie się, jakie trendy wpłyną na rosnący sukces e-commerce.


12 luty 2016
Kategoria:
Świat reklamy
Komentarze: 0

Reklamy warte miliony, czyli Super Bowl 2016

Super Bowl to nie tylko największe amerykańskie wydarzenie sportowe, ale także, a może i przede wszystkim, wielkie pieniądze płynące z reklam. Po raz kolejny bowiem udowodniono, że holendernie wysokie sumy, jakie należy ponieść w związku z emisją jednego, zaledwie 30-sekundowego spotu podczas przerwy meczu, nie zniechęcają reklamodawców.


29 styczeń 2016
Komentarze: 0

Platforma ODR – nowe obowiązki dla e-sprzedawców!

15 lutego 2016 roku, zgodnie z rozporządzeniem UE dotyczącym internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich, zacznie funkcjonować unijna platforma internetowa ODR. Przepisy te wiążą się z nowymi obowiązkami dla europejskich e-sprzedawców.


23 grudzień 2015
Kategoria:
Co u nas
Komentarze: 0

Wesołych Świąt!

Wszystkim Klientom, Partnerom i Przyjaciołom składamy najserdeczniejsze życzenia: Aby ten wspaniały, świąteczny czas upływał w rodzinnej atmosferze, pełnej radości, ale i zadumy. Aby nadchodzący Nowy Rok przyniósł ze sobą wiele uśmiechu, a także realizację marzeń oraz planów.