Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!
Z okazji Świąt Wielkanocnych składamy wszystkim najserdeczniejsze życzenia: dużo zdrowia, spokoju oraz radości, smacznego jajka, mokrego dyngusa, a także mnóstwa wiosennego słońca i odpoczynku! zespół Borbis Media
Marketing internetowy 2021 – trendy
Koronawirus sprawił, że rok 2020 stał się czasem intensywnego rozwoju biznesów internetowych. Podobnie zapowiada się rok 2021, dlatego jak najszybciej warto zadbać o przeniesienie sprzedaży do przestrzeni internetowej (jeśli jeszcze tego nie zrobiliśmy) lub wdrożyć rozwiązania optymalizujące funkcjonowanie sklepu, a co za tym idzie – podnoszące sprzedaż i zyski. Aby jednak móc efektywnie zaplanować działania […]
Moc świątecznych życzeń!
Wszystkim naszym Klientom, Partnerom i Sympatykom składamy najserdeczniejsze świąteczne życzenia!
Jak przygotować sklep internetowy na Black Friday?
Wielkie święto e-commerce już za tydzień! Black Friday, bo o nim mowa, to tradycja, która kilka lat temu przywędrowała do naszego kraju z USA i umownie rozpoczyna świąteczny sezon. W tym roku przypada 27 listopada – to właśnie tego dnia konsumenci będą wypatrywać atrakcyjnych promocji i dokonywać zakupów, dzięki którym sprzedawcy odnotują wyraźny wzrost sprzedaży. […]
Opinie w internecie i ich wpływ na decyzje zakupowe
Opinie o danym produkcie pełnią w internecie oczywistą rolę: potencjalnych klientów informują o tym, czy produkt spełnia swoją funkcję u innych użytkowników, sprzedającemu zaś mówią, czy klienci są zadowoleni z jego zakupu. O tym, że recenzje powodują pewne określone reakcje klientów, nie trzeba wspominać. W dobie stale rozwijającego się e-handlu warto jednak zadać sobie pytanie […]
Twój sklep internetowy nie rozwija się? Sprawdź dlaczego!
W naszym kraju zarejestrowanych jest obecnie ponad 20 tysięcy internetowych sklepów. Z każdym tygodniem pojawia się ich coraz więcej, co wcale nie wywołuje zdziwienia. Wręcz przeciwnie – ulokowanie swojego biznesu w Internecie pozwala dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, którzy są mogą dokonywać transakcji z dowolnego miejsca, w którym posiadają dostęp do Internetu. Jednak zdarza […]
Jak COVID-19 wpłynął na branżę e-commerce?
Epidemia zaskoczyła cały świat. Nikt nie spodziewał się, że wirus przyniesie tak poważne konsekwencje nie tylko zdrowotne, ale także społeczne i ekonomiczne. O ile tak zwany “lockdown” spowodował zamknięcie niemal wszystkich stacjonarnych sklepów, o tyle branża e-commerce – trzeba to przyznać – święci prawdziwe triumfy. W jaki sposób COVID-19 wpłynął na rynek sprzedaży internetowej i […]
Skuteczny content marketing dla e-commerce
W obecnych czasach content marketing to niezwykle istotny element funkcjonowania firmy w branży e-commerce. Bez tych działań nie sposób osiągnąć wysokich wyników i rozwinąć potencjału, jaki drzemie w marketingu internetowym. Warto więc dowiedzieć się, jakie treści tworzyć oraz jak często i gdzie je publikować, aby możliwie najskuteczniej docierały do naszych odbiorców i przynosiły efekty w […]
Zdrowych i spokojnych Świąt!
Wszystkim naszym Klientom, Partnerom i Sympatykom składamy płynące z serca życzenia: zdrowych, spokojnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością. Aby ten szczególny czas był okazją do odpoczynku i zadumy, a także napełniał wiosennym optymizmem i dodawał sił. Wesołego Alleluja!
Najlepsze reklamy Super Bowl 2020
Finałowy mecz o puchar Super Bowl to od lat najchętniej oglądane sportowe widowisko w Ameryce – w samym USA obejrzało je ponad 100 milionów widzów! Tym razem na stadionie w Miami o mistrzostwo zmierzyli się zawodnicy z Kansas City Chief i San Francisco. Choć przez większość meczu szala zwycięstwa przechylała się na stronę zawodników z […]