Zmiany w funkcjonowaniu e-sklepów – grudzień 2014 r.
25 grudnia 2014 roku w życie wchodzi nowa ustawa o prawach konsumenta, która obejmuje swoim zakresem także działalność sklepów internetowych. Jak się okazuje, mimo że do tego dnia pozostało trochę więcej niż miesiąc, prawie połowa właścicieli e-sklepów nie jest przygotowana na nadchodzące zmiany (wnioski pochodzące z badania agencji Praktycy.com dla platformy RzetelnyRegulamin.pl). Co więcej, część […]
Znajduj ciekawe lokalizacje z Facebook Places
Dwa dni temu najpopularniejszy serwis społecznościowy wprowadził kolejną pomysłową funkcjonalność, która na pewno przypadnie większości do gustu. Facebook Places, bo tak nazywa się nowa funkcja, służy łatwiejszemu wyszukiwaniu konkretnych miejsc.
Kolory (w) marketingu
Nie od dziś wiadomo, że każdemu kolorowi przypisuje się konkretne znaczenie. Ich odpowiednie wyeksponowanie odgrywa bardzo istotną rolę w podświadomym kształtowaniu ludzkich emocji i zachowań. Z tego też względu moc kolorów wykorzystywana jest także (lub nawet przede wszystkim) w marketingu.
Vlogerzy – czym i dlaczego zdominowali YouTuba?
Każdy, kto choć trochę buszuje po internecie i mediach społecznościowych na pewno zauważył, że na YouTubie dominują filmiki, których autorami są tzw. vlogerzy. Nic dziwnego, według rankingów, są twórcami najpopularniejszych polskich kanałów na YT.
Ciekawość a naiwność, czyli oszustwa na Facebooku
Umieszczanie w internecie prywatnych treści to coś, na co czyhają cyberprzestępcy, którzy za pomocą bardzo sprytnych, choć banalnych, działań zyskują do nich dostęp. Schemat jest w zasadzie jeden: publikacja kontrowersyjnego, chwytliwego i oczywiście nieprawdziwego posta, a do tego odpowiednio dobrane zdjęcie, mające na celu zagranie na emocjach. To najlepiej opisuje procedurę oszustw stosowanych na Facebooku, […]
Współpraca z Jigoshop
Jigoshop to system zarządzania treścią typu Open Source, przeznaczony dla sklepów internetowych opartych na platformie WordPress. Popularność tego oprogramowania cały czas wzrasta, głównie od momentu przejęcia Jigoshop przez grupę przedsiębiorców, którzy stworzyli również firmę Proxar IT Consulting z siedzibą w Londynie.
Zmiany na Facebooku – co należy wiedzieć?
Ograniczenie zasięgu postów organicznych stało się faktem, z którym administratorzy stron fanowskich musieli się już dawno pogodzić. Oprócz zmian, jakie Facebook wprowadził w algorytmie EdgeRank, idą kolejne, mające na celu ułatwienie użytkownikom serwisu dotarcie do treści bardziej wartościowych, a także rozróżnienie poważnych od tych lekkich. Ponadto, zmiany w reklamach pomogą w promowaniu marki.
Wojna brandów, czyli wojna na kreatywność
Reklamodawcy, a przede wszystkim specjaliści od marketingu, muszą być bardzo pomysłowi, by marka promowana właśnie przez nich cieszyła się największą popularnością. To nie lada wyzwanie, bo konkurencja nie śpi. Jak wiadomo, do potencjalnych klientów najlepiej dotrzeć poprzez zapadające w pamięć reklamy.
Audyt strony internetowej
Strona internetowa nie przynosi oczekiwanej liczby odsłon, a statystyki są marne? Co należy zrobić, by zainteresować swoją witryną większą liczbę użytkowników? Poszukiwanie możliwych rozwiązań najlepiej jest zacząć od przeprowadzenia audytu strony internetowej.
Mundial 2014 – sport czy marketing?
Wielka impreza sportowa, jaką jest Mundial, okazuje się być nie tylko świetną okazją do promowania sportu, ale także do reklamy praktycznie każdego produktu. Najważniejszy jest pomysł oraz to, by w spocie pojawiała się znana twarz, co może dziwić – niekoniecznie piłkarza.