27 luty 2015
Kategoria:
Świat reklamy
Komentarze: 0

Reklama wielu produktów, czyli o nowej funkcji Facebooka

Przed kilkoma dniami Facebook wprowadził nową funkcję, która z pewnością przypadnie do gustu osobom promującym na najpopularniejszym portalu społecznościowym swoje sklepy internetowe. Na czym zatem polega funkcjonalność Multi Product Ad?


18 luty 2015
Komentarze: 0

Czego pragną e-konsumenci?

Wraz z rozwojem branży e-commerce wymagania klientów-internautów stale się zwiększają, przez co wiele niedostosowanych do oczekiwań e-sklepów znacznie traci na zainteresowaniu. W jaki sposób stworzyć zatem i poprowadzić sklep internetowy, by trafił on w gusta potencjalnych klientów?


4 luty 2015
Kategoria:
Świat reklamy
Komentarze: 0

Super Bowl – święto sportu czy reklam?

Podczas gdy większość polskiego społeczeństwa smacznie spała, w nocy z niedzieli na poniedziałek (w Ameryce trwał wówczas niedzielny wieczór) ok. 115 mln ludzi na całym świecie oglądało transmisję Super Bowl – finałowego meczu o mistrzostwo w futbolu amerykańskim na stadionie Phoenix. W zasadzie to nie wiadomo, czy oglądali oni mistrzostwa czy reklamy, które specjalnie na […]


27 styczeń 2015
Kategoria:
Świat reklamy
Komentarze: 0

Czy brand hero ratują marki?

W czasach, gdy konsumenci są wręcz przytłaczani ilością i różnorodnością produktów i usług, poszczególne marki mają naprawdę poważny problem z wyróżnieniem się spośród konkurencji. Jak zatem skupić na sobie uwagę i zyskać sympatię klientów? Na ratunek przybywa brand hero!


16 styczeń 2015
Kategoria:
Social media
Komentarze: 0

Czego jeszcze nie wiesz o Google+?

Na pierwszy rzut oka Facebook wśród innych serwisów społecznościowych wydaje się być zdecydowanym liderem pod każdym względem. Istnieją jednak przecież inne portale, które także skupiają wokół siebie internautów oraz dostarczają im skutecznych narzędzi do promowania się w sieci. Mowa tutaj przede wszystkim o Google+.


7 styczeń 2015
Kategoria:
E-marketing
Komentarze: 0

Trendy w e-marketingu 2015

Internet odgrywa istotną, o ile nie najistotniejszą w ostatnich czasach, rolę w reklamie i kreowaniu wizerunku firm. Chcąc wyróżnić się spośród konkurencji, warto zatem nauczyć się doceniać i wykorzystywać możliwości, jakie niesie ze sobą e-marketing. Istotne jest także, by podążać za stale zmieniającymi się w tej dziedzinie trendami.


23 grudzień 2014
Kategoria:
Co u nas
Komentarze: 0

Wesołych Świąt od Borbis Media!

Wszystkim Klientom, Współpracownikom i Przyjaciołom pragniemy złożyć życzenia ciepłych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia oraz samych sukcesów w nadchodzącym Nowym 2015 Roku.


18 grudzień 2014
Kategoria:
Social media
Komentarze: 0

Ukryte emotikony na Google Hangouts

Zapewne wszyscy, którzy korzystają z poczty Gmail, nie raz komunikowali się ze znajomymi za pośrednictwem aplikacji Google Hangouts, działającej w obrębie wspomnianej skrzynki pocztowej. Twórcy czata przygotowali dla swoich użytkowników kilka ukrytych, zabawnych emotikon, które ostatnio odkryte przez borbisową ekipę, zabrały im z życia kilkanaście cennych minut pracy.☺


4 grudzień 2014
Kategoria:
Social media
Komentarze: 0

Zmiany w regulaminie, łańcuszki i…Facebook

Facebookowi, jak się okazuje, ciągle mało zmian. Tym razem jednak nie będą one dotyczyły nowych funkcjonalności a treści regulaminu. Ledwo informacja ta ujrzała światło dzienne, a już rozpoczęły się liczne protesty i publikowanie oświadczeń dotyczących praw autorskich. O co chodzi Facebookowi, a o co jego użytkownikom?


28 listopad 2014
Kategoria:
Social media
Komentarze: 0

Typy użytkowników mediów społecznościowych

Aktywność polskich internautów w mediach społecznościowych stale wzrasta. Nic dziwnego, profile na Facebooku czy Instagramie mają już nawet przedszkolaki. Im więcej osób, w dodatku z różnych środowisk i przedziałów wiekowych, tym wyraźniej zarysowują się pewne charakterystyczne typy użytkowników social media. Oto one.